Kontrolle / Komfort
24/7 Zugang zu Informationen
Optionen / Informiert & Bewusst
Kann mehr Optionen in kürzerer Zeit in Betracht ziehen
Hohe Erwartungen
Außergewöhnlich ist das neue Gewöhnliche
22,4
Durchschnittliche Anzahl der Ressourcen, die vor dem Kauf von Home Services überprüft wurden
Auf irgendeinen Reiz einwirken, wann immer wir motiviert sind
Für Relevanz und für reibungslose Erlebnisse
Die Menschen sind dem gegenüber loyaler brauche im moment eine marke vs.
Quelle:
The 2015 LSA Local Media Tracking Study is conducted by Burke, Inc. to obtain and track media usage for local product/service searching. The 2015 survey was conducted online from Jan to Dec, with participants recruited from an online panel partner. A general population sample of n=8,014 age 18+ were obtained for 2015, balanced by key demographics to the U.S. Census
1
Die Einträge können auf Google Maps, in der Google Suche und im Google Assistant für potentielle Nutzer zugänglich gemacht werden.
Quelle:
2015 G/O Digital survey with 1,000 respondents who used online devices in the last 12 months to search for or hire a home services business in the past 12 months. https://www.godigitalmarketing.com/learn/infographic/how-do-people-shop-for-home-services
2
Küchendesign
Ideen für das Badezimmer
Moderne Küche
Kellerumbau
Garagentore
Küchenschränke
Lackierung von Küchenschränken
Kundenspezifische Schränke
Überarbeitung des Schaltschranks
Ersatzschranktüren
Schreiner
Schrankeinbau
Schrankmaler
Hauptstraßenschränke
Schreinerbewertungen
Ziehen Sie Ihre hochwertigen Bestandskunden an.
Ziehen Sie Leute an, die schon einmal in der Vergangenheit auf Ihrer Website waren
Bieten Sie mehr für Personen, die Ihrem typischen Kundenprofil entsprechen.
3
Quelle:
Google/Ipsos, Industry Multi-Screen Study: Local Services, 2013. Base: Home Service Shoppers Who Used Specific Device and Researched on Weekday/Weekend (floating base: 99-616).
Q. Thinking about a typical weekday when you were Local Services planning for [COMPONENT] in the past 6 months, at which times did you use each device?
Methodology Note: All participants were screened-in on category-specific service usage, use of Internet as a resource for local services and general smartphone usage.
Quelle:
2015 G/O Digital survey with 1,000 respondents who used online devices in the last 12 months to search for or hire a home services business in the past 12 months. https://www.godigitalmarketing.com/learn/infographic/how-do-people-shop-for-home-services
nahtlose Erhöhung der Gebote in den Bereichen wo Sie mehr Gewinn erzielen.
4
Quelle:
Google/Ipsos, Industry Multi-Screen Study: Local Services, 2013. Base: Home Services Shoppers Who Recall Seeing Ads on Smartphone (219). Q. And, which of the following actions, if any, did you take as a result of seeing local services-related advertising on these devices during your [component] planning process in the past 6 months? Methodology Note: All participants were screened-in on category-specific service usage, use of Internet as a resource for local services and general smartphone usage
Tipp: Verwenden Sie benutzerdefinierte Werbeanzeigen, um jedes Mal das richtige Angebot anzuzeigen.
5
Quelle:
2016 survey of 500 millennials by OpenMarket (https://www .openmarket .com/wp-content/uploads/2016/04/Why-Millennials-Choose-Texting-Over-Talking-Infographic.pdf)
Stunden an How-To-Videoinhalten, die zwischen Januar und Mai 2015 auf YouTube angesehen wurden.